کانون فرهنگی منتظران ظهور

اینجا مأمن امنی است برای او که امنیت طلب است

۱۰۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

گلچین صوت و عکس های شب ولادت امام رضا علیه السلام

      

      

           

کربلایی مصطفی شکوری

امشب همه پنجره ها بازه تو ایران

سمت گنبد طلایی شاه خراسان

دریافت

.

.

.

کربلایی مصطفی شکوری

باب الجواد حرمت دربهشته برا ما

دریافت

.

.

.

کربلایی مصطفی شکوری

شعر

دریافت

.

.

.

کربلایی مصطفی شکوری

قیمت هر دلی به عزت

دریافت

.

.

.

کربلایی حسین سلیمی

دنیای من به تو وابستگی داره

دریافت

۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
خادم الزهرا

سه چیز را خداوند دوست ندارد: (قسمت اول: پرگویی)

زبان یکی از مهمترین عوامل جهنمی شدن انسان است.
منبع: تحریر المواعظ العددیة [آیه الله مشکینی]

داستانک:
یکی از علمای بزرگ را در خواب دیدند که ناراحت است. به او گفتند: تو که نباید ناراحت باشی و با شناختی که از تو داریم، باید قبر تو باغی از باغ‌های بهشت باشد!
ایشان جواب داده بود: قبر من یک بهشت و باغی از باغ‌های بهشت و توأم با رفاه است، ولی من در زمان حیات به شخصی زخم زبان زدم و از کار خود توبه نکردم و حلالیت نطلبیدم، لذا آن زخم زبان اکنون به صورت یک عقرب در آمده و بعضی از اوقات، شست پای مرا نیش میزند و ناراحتی من از نیش آن عقرب است!

۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۹ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
خادم الزهرا

دشمنی با امام زمان (ع) چگونه به وجود می آید؟ (قسمت اول: حرام خواری)

بعضی از آدم ها، حتّی شده 50 تا تک تومانی حرام بخورند، می خورند! استدلالشان هم این است که: «وقتی آن بالا بالاها، میلیاردی می خورند، من چرا نخورم؟! این 100 تومان و 200 تومان که کسی را به فلاکت نمی اندازد» و البته مشکل هم دقیقاً همین جاست، چون که همین مقدار کم هم انسان را «به فلاکت می اندازد!» و این ماجرا دقیقاً از زمانی شروع می شود که همان پنجاه تومان کلّ زحمت یک نفر را «شبهه ناک» می کند. یعنی معلوم نمی شود چقدرش حرام و چقدرش حلال است؛ آن وقت از زمین و زمان برای حرام خوار می بارد: نفرین ملائک، بیزاری جستن خدا، فرزندان نا به کار و حتّی کشتن امام! این همان فلاکتی است که عرض کردیم!
 
امّا اینکه چگونه انسانی که پاک و طاهر به دنیا آمده، تبدیل به دشمن خونخوار امام می شود، مرحله به مرحله است. خوردن مال حرام، امری است که اگر جلویش را نگیریم، فقط به سپاه ابلیس افزوده ایم. چرا که خود لعینش روزی گفت: «در هر چه آدمیزاده مرا وامانده کند، درباره ی  یکى از این سه مرا نمی تواند وامانده کند: گرفتن مالى از راه حرام، یا ندادن حق واجب آن مال (مثل خمس و زکات و ...) یا صرف آن در راه حرام.» (1)

امّا چگونه حرام خوار، دست ابلیس را باز می کند؟ در ادامه می آوریم: 

دشمنی با امام زمان(ع) چگونه به وجود می‌آید؟ 1 (حرام خواری) shia muslim
ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خادم الزهرا

شبهه: تعریف از عمر در نهج البلاغه

متن شبهه یا سوال :

گفته می شود حضرت علی در خطبه ۲۲۸ نهج البلاغه از عمر مدح و تمجید کرده است لطفا پاسخ مقتضی ارائه فرمایید.

پاسخ :

1. نخست متن خطبه:

«خداوند پاداش خیر در برابر آزمایش های فلان کس دهد که کژیها را راست کرد و بیماری ها را درمان نمود، سنت پیامبر را بر پا داشت و فتنه ها را پشت سر گذاشت. با جامه ای پاک و عیبی اندک از این جهان رخت بر بست، خیر و نیکی آن را درک کرد و از شر و بدی آن رهایی یافت. وظیفه خود را در برابر اطاعت خداوند انجام داد و حق تقوای الهی را بجا آورد ‌از جهان رفت و مردم را در برابر راههای گوناگون وا گذاشت که نه گمراهان در آن هدایت می یابند و نه جویندگان هدایت راه خویش را با اطمینان پیدا می کنند»

ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۵۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
خادم الزهرا

کلام استاد: تفنگ دیروز، قلم امروز

اینکه امام خمینی (ره) فرمود: امتی که من دارم رسول اللّٰه (ص) نداشت عین واقعیت است، کجا امت پیغمبر (ص) اینطور بدون چون و چرا به حرف های ایشان عمل می کردند؟ امام (ره) هرچه گفت، مردم گفتند چشم!

ما از ۱۷ کشور دنیا اسیر گرفتیم.
در جنگ یک افسر سودانی دستگیر شد.
خلبانان فرانسوی ایران را بمباران می کردند.

ما پای امام زمانمان با کل دنیا جنگیدیم، تمام دنیا یکی شد علیه یک مملکت!

اما امروز تو کجای این ماجرا هستی؟ "تفنگ" دیروز "قلم" امروز است!



التماس دعای فرج

۲۷ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۴۷ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
خادم الزهرا

آیا حضور هواپیماهای روسیه در همدان، مغایر قانون اساسی است؟

برخی ادعا می کنند پرواز هواپیماهای روسی از پایگاه شهید نوژه همدان به مقصد سوریه، مغایر اصل 146 قانون اساسی است. آیا این ادعا صحت دارد؟

اصل 146 قانون اساسی تصریح دارد: «استقرار هرگونه‏ پایگاه‏ نظامی‏ خارجی‏ در کشور هر چند به‏ عنوان‏ استفاده‏ های‏ صلح‏ آمیز باشد ممنوع‏ است‏»

می بینید که در این اصل، صحبت از «استقرار پایگاه نظامی» است و اساسا با وضع موجود همکاری ما با روسیه متفاوت است.

وضع کنونی، همکاری راهبردی دوکشور، برای مبارزه فراگیر و منطقه ای با جریانی تروریستی و تکفیری است که آشکارا چشم به امنیت ما دارد و این اقدام، اقدامی پیشگیرانه و بازدارنده است.


در مقابل این شبهه باید تصریح کرد؛ بند سوم از اصل 176 قانون اساسی تصمیم گیری برای «بهره‏ گیری‏ از امکانات‏ مادی‏ و معنوی‏ کشور برای مقابله‏ با تهدیدهای‏ داخلی‏ و خارجی» را به عهده شورای عالی امنیت ملی گذاشته است.

همکاری اخیر ایران و روسیه، قطعا معطوف به این اصل و مصوبه شورای عالی امنیت ملی است.

۲۷ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۴۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
خادم الزهرا

آشنایی با نمادهای فراماسونری: آنخ (Ankh)

آنخ (Ankh):

این نمادها به انگلیسی (Ankh) انشاء‌ می‌شود و سمبل شهوت‌رانی و باروری است.
این نمادها به معنای روح شهوت زنان نیز تعبیر می‌شود. امروزه نماد "فمنیسم" در واقع یک نماد برداشت شده دقیقا از سمبل‌های شیطانی است.

۲۷ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۳۵ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
خادم الزهرا

آقا سید و نماینده صلیب سرخ ...

از صلیب سرخ آمده بودند اردوگاه اسرا گفتند در اردوگاه شما را شکنجه‌تان می‌کنند یا نه؟ همه به آقا سید نگاه کردند، ولی آقا سید چیزی نگفت. 
مأمور صلیب سرخ گفت: آقا شما را شکنجه می‌کنند یا نه؟ ظاهراً شما ارشد اردوگاه هستید. آقا سید باز هم حرفی نزد.
پس شما را شکنجه نمی‌کنند؟
آقا سید با اون محاسن بلند و ابهت خاص خودش سرش پایین بود و چیزی نمی‌گفت. نوشتند اینجا خبری از شکنجه نیست.
افسر عراقی که فرمانده اردوگاه بود، آقای ابوترابی را برد تواتاق خودش گفت: تو بیشتر از همه کتک خوردی، چرا به اینها چیزی نگفتی؟
آقای ابوترابی برگشت فرمود: ما دو تا مسلمان هستیم با هم درگیر شدیم، آنها کافر هستند، دو تا مسلمان هیچ وقت شکایت پیش کفار نمی‌برند.
فرمانده اردوگاه کلاه نظامی که سرش بود را محکم به زمین کوبید و صورت آقا سید را بوسید بعدش هم نشت روی دو زانو جلو آقا سید و تو سر خودش می‌زد...

۲۷ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۲۳ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
خادم الزهرا

گلچین عکس های اردوی کردان

      

   

                                     

                                    

۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
خادم الزهرا

هوشیار باشیم ...

داعش سر شیعه را می برد، با سر نیزه... روشنفکر غربزده به داعش می گوید تندرو. جوان حزب اللهی در سوریه با داعش می جنگد. روشنفکر غربزده به او هم می گوید تندرو.

این ادبیات نه از روشنفکران خرده پا بلکه از دهان سردمداران جریان شیفته غرب شنیده می شود. می گویند با آمریکا باید همراهی کنیم. آمریکایی که خود داعش رو به وجود آورده و رشد داده است.

سؤال ما اینجاست، با چه نیتی مسئولان رده بالای این جریان با ادبیاتی مشابه، هم داعش و هم منتقدان برجام را تندرو و افراطی می خوانند؟ به سادگی می شود فهمید این ادبیات ساخته و پرداخته داخل نیست، بلکه محصول اتاق های فکر دشمن است و خبر از یک پروژه هدفمند برای تخریب وجهه حزب الله می دهد.

می خواهند اینطور نشان بدهند که از یک هوشیار باشیم ...سو هر کسی که اسم اسلام و قرآن و انقلاب را بیاورد داعشی است و از سوی دیگر هر کسی از برجام انتقاد بکند هم تندرو و افراطی و بالطبع او هم داعشی است.

در جریان فتنه ۸۸ از مدت ها قبل گروههای خرابکار، نفوذی و منافق در داخل و خارج ایران آموزشهای ایجاد آشوب شهری می بینند تا پس از برگزاری انتخابات، فضای کشور خصوصا شهر تهران را ملتهب و دچار اغتشاش کنند و در این میان بسیاری از مردم و خصوصاً جوانان فریب خورده اسیر این پروژه رذیلانه می گردند و بدون آگاهی از نقشه از پیش طراحی شده دشمن برای کودتای رنگی، وارد این میدان شده و در زمین دشمن بازی می کنند.

دقیقاً مشابه این پروژه در فضای پسابرجام در حال انجام است. یعنی افراد و گروههای آموزش دیده در حال هدایت جریان اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه بین مردم در فضای خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی هستند.

طرف می رود در داخل صفحات انقلابی به طرفداران برجام فحش های ناموسی و لعن و نفرین می فرستد و از آن طرف وارد صفحات طرفدار دولت می شود و به حزب اللهی ها هم فحاشی و اهانت می کند!!!

خیلی هوشیار باشیم... این یک برنامه از پیش طراحی شده برای کودتای نرم است... می خواهند مردم را به جان هم بیندازند و در این میان از آب گل آلود ماهی بگیرند...

۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۴ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
خادم الزهرا