در قسمت قبل گفتیم که:
سه گانه عنکبوتی که آخرین قسمت آن در سال 2007 وارد بازار شد نماد هایی دارد که فراتر از یک فیلم سینمایی ساده است!!! در هر سه قسمت قهرمان فیلم نقش«منجی»را برای مردم شهر دارد.

تیتراژ ابتدایی قسمت سوم، مجموعه ای از تارهای تنیده شده در سراسر فضا را نشان می دهد که به طور پیوسته و یکپارچه، شبکه ای تار عنکبوتی را نشان می دهد که بر جهان حاکم است.

در پایان تیتراژ شروع فیلم در قسمت سوم نیز نمایی از شهر نشان داده می شود که قسمت هایی از این شبکه تار عنکبوتی می باشد و وقتی کنار هم قرار می گیرند، شهر کامل می شود.



آغاز قسمت سوم با نمایی از شهر همراه است که ساختمان های آن شبیه به نمادهای ابلیسک می باشد که یکی از نمادهای شیطان پرستان است که در شهرهای مختلف جهان این نماد وجود دارد که سمبل آلت تناسلی شیطان می باشد.
در کل فضای فیلم نوع ساختمان هایی که در سکانس های کوتاه نشان داده می شود، غالباً دارای معماری فراماسونری می باشد. سازمان فراماسونری یکی از سازمان های مخفی فوق العاده سری می باشد که در خدمت اهداف یهود و صهیونیزم جهانی می باشد.

یکی از نکته های قابل توجه رنگ لباس مرد عنکبوتی می باشد. رنگ این لباس که از دو رنگ آبی و قرمز تشکیل شده است، هم رنگ لباس سوپر استارهای قبلی هالیوود مثل سوپرمن و ... می باشد. این دو رنگ اصلی پرچم ایالات متحده آمریکا می باشد. این رنگ لباس قهرمان داستان به مخاطب این پیام را القاء می کند که همان گونه که رنگ لباس منجی مردم و شهر آبی و قرمز بود، منجی واقعی کشورها و ملت ها هم پرچمی به همین رنگ خواهد داشت و باعث مقبولیت پرچم آمریکا در ذهن مخاطبان می شود.

از دیگر یکی دیگر از نمادهای این مجموعه که نهادینه شده است، علامت سلام شیطان پرستان است که مرد عنکبوتی در حالت فرستادن تار خود، این علامت را با دست نشان می دهد. این علامت یکی از رمزهای ارتباطی میان شیطان پرستان و گروههای موسیقی راک و رپ می باشد و در عکسهای مرد عنکبوتی به طور واضح مشهود است.
علامت سلام شیطان پرستان در قالب شخصیت مرد عنکبوتی بر روی کلیه محصولات با مارک مرد عنکبوتی، در تمام بازارها دیده می شود . لوازمی مثل حوله، پتو، اسباب بازی، عکس، پوستر و ... که با این علامت از مرد عنکبوتی در سطح شهر دیده می شود .🤘🏻
این حالت سلام شیطان پرستان را دارد. پذیرفته شدن این علامت و نهادینه شدن آن در میان مردم و کودکان، در واقع نهادینه شدن نمادها و گروههای شیطان پرست می باشد. با این علامت ماهیت این منجی عنکبوتی کاملاً مشخص می گردد، « منجی شیطان پرست ».

مرد عنکبوتی در قسمت اول، جوانی با چهره ای معصومانه است که بسیار مودب و اخلاق محور است. او نوعی زهد و پارسایی را به نمایش می گذارد که در تمام مجموعه دیده می شود. زندگی محقرانه او در یک اتاق، نداشتن شغل مناسب و پر درآمد، زندگی فقیرانه، عدم سوء استفاده از قدرت، عدم استفاده از امکانات رفاهی، همه و همه شخصیتی نیمه زاهد از او ارائه می دهد که برای مخاطب جذاب و دوست داشتنی می باشد. 
مرد عنکبوتی پس از رهایی از عامل بیگانه و کنار گذاشتن خصلت های منفی، در زیر دوش حمام قرار می گیرد و با حالتی که آرامش رهایی و توبه را تداعی می کند، در حال نوعی غسل کردن است. این عمل که در مسیحیت تعریف نشده است، از فرهنگ اسلامی اخذ گردیده است. غسل کردن انواع آن در اسلام کاملاً معلوم و تعریف شده است حتی غسل توبه نیز در تعالیم اسلام آمده است که فرد پس از توبه کردن از گناهان خود برای پاکی روح و جسم، غسل توبه انجام می دهد. ولی در مسیحیت تنها غسل تعمید، با چند قطره از آب مقدس موضوعیت دارد. پس آنچه مرد عنکبوتی پس از توبه، به شکل غسل انجام می دهد از فرهنگ اسلام گرفته شده است.

ادامه دارد...

@Farhange_Mahdaviat