کانون فرهنگی منتظران ظهور

اینجا مأمن امنی است برای او که امنیت طلب است

۴۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

الکی مثلا من چادری ام!!!(قسمت پایانی)

راه فرار از خودنمایی با حجاب ظاهری
صحبت‌های بسیاری از دختران جوان درباره این پدیده هم نشانگر آن است که مهم خودنمایی است و حال که آن‌ها به علت ترس از خانواده و یا بعضاً دغدغه دینی نمی‌توانند بدون حجاب خود را به نمایش بگذارند اقدام به خودنمایی با ظاهر محجبه می‌کنند. این در حالی است که اصل این عمل باعث قبح شکنی در بسیاری از طبقات جامعه می‌شود که باید به‌منظور جلوگیری از این آسیب‌ها راه‌حلی جستجو شود.
شاید قالب شدن فهم و درک صحیح از دین و بایدها و نبایدهای آن به فرزند توسط خانواده‌ها اولین گام عملی به‌منظور جلوگیری ازاین‌گونه خودنمایی‌ها باشد. اصرار برداشتن چادر و رها کردن موضوعات دیگر می‌تواند بزرگ‌ترین آسیب اجتماعی در خانواده‌ها محسوب شود. از طرفی کنترل احساسات در جامعه و مخصوصاً در شبکه‌های اجتماعی و استفاده صحیح از آن می‌تواند گام بعدی باشد.
نمایان ساختن تیپ زیر چادر به منظور تحمیل نظر
به نظر می‌رسد رشد پدیده نوظهور محجبه های خودنما در کشور به مرحله نگران‌کننده‌ای رسیده است طوری که این عمل بعضاً به یکی از بحث‌های درجه‌یک بسیاری از محافل ازجمله شبکه‌های اجتماعی رسیده است.
دامن زدن افرادی بعضاً مذهبی به بحث حجاب اجباری و یا غیراجباری در حکومت و خانواده‌ها به چند پهلو شدن این بحث‌ها کمک فراوانی کرده است. از طرفی دیگر شاید متعصب بودن برخی از سرپرست‌های خانواده‌ها فرزندان را در فضای خاصی قرار می‌دهد تا حتماً از دستورات پدر سرپیچی نکنند، اما روحیه و تفکرات آن‌ها بر خلاف این دستورات است و عملاً به بهانه‌های مختلف سعی می‌کند نظر خود را در نوع پوشش خود تحمیل کنند که نتیجه آن می‌شود بی حجابی با چادر. به صورتی که چادر می‌پوشند اما به هر طریقی که شده ظاهر و تیپ خود را نمایان میکنند..
تعلل خانواده‌ها هیجانات کاذب در شبکه‌های اجتماعی
اما به‌راستی چرا این پدیده در حال فراگیر شدن است؟ چه مسائلی آتش زیرخاکستر این پدیده را شعله ور می‌کند؟ در گام اول خانواده می‌تواند به‌عنوان اولین نهادی باشد که راه فهم درست از هر موضوعی ازجمله دین را به فرزندان آموزش دهد. تا در اولین گام فرزند بداند حفظ حجاب فقط داشتن چادر نیست و رعایت آن به علل دیگری هم‌بستگی دارد تا با این اقدام اولین اقدامات برای جلوگیری از این پدیده برداشته شود.
عدم وجود آگاهی کامل فرزندان از دستورات دینی و قرار گرفتن در هیجانات کاذب علتی است تا اولاً انحراف از حجاب اصلی صورت بگیرد و حجابی که بتوان در آن خودنمایی کرد پدید آید و در مرحله دوم هم این عمل اشتباه در قالب شبکه‌های اجتماعی آن هم به دلیل هیجانات کاذب دختران، مورد بازید و بعضاً تشویق دیگران قرار گیرد.
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
خادم الزهرا

عرفه

فردا،روز عرفه است؛
روز دعاو ذکر وتضرع و رازونیاز است؛
بخصوص شما جوان‌ها قدر این روزهاى بزرگ واین ساعات باارزش رابدانید.
همین رابطه‌ى باخداست که راه رابراى انسان باز مى‌کند؛عزم واخلاص به انسان مى‌دهد؛ به کارها برکت مى‌بخشد؛ توفیق الهى رابر سر انسان سایه‌گستر مى‌کند ونتیجه‌ى آن، پیشرفت درخط اصیل ارزش‌هاى اسلامى است.
از بیانات رهبر انقلاب 

84/10/19

 

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۵۰ ۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
خادم الزهرا

خود نمایی!!!

پیامبر بزرگوار اسلام (صلی الله علیه و آله):
مردانی که خود رابه زن و زنانى که خود را به مرد همانند کنند لعنت نمودند.              
    
خداوند با علم نافذ خود و بر اساس حکمت و مصلحتی که بر همه پهنه هستی و نظام آفرینش سایه افکنده هر کس را بخواهد مرد و هر کس را بخواهد زن می آفریند 
و این بر اساس حکمت و مصلحت قاهره حق تعالی است .
اگر زنی خود را به شکل مرد درآورد و در ظاهر و حرکات و خصوصیات خود را به شکل آنها در آورد و یا بر عکس مردی تمایل به مونث و زن بودن داشته باشد و خود را به شکل آنها بیاراید و خصوصیات آنها را بروز دهد در واقع با حکمت و مشیت الهی در افتاده و علم و حکمت الهی را در این موضوع نادیده ناقص دانسته و خداوند را به نقصان و جهل نسبت داده است ونعمت الهی را انکار نموده و این بزرگترین جرم و گناه است و لعنت و دوری از رحمت الهی را در پی دارد و طبعاً که بى نظمى و اختلال در نظام فطرت بوجود آمده و باعث اثرات بد و منفى و ناگوار در جامعه میگردد. .
به همین وجه پیامبر گرامى مان (صل الله علیه و آله وسلم) مى فرماید، که نادیده گرفتن این اصل باعث لعنت در دنیا وآخرت شده و فرشته گان براى قبول لعنت ایشان آمین گفته اند.
خود نمائى و جلوه دادن مرد به زن و زن به مرد در اسلام منع است .
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۳ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
خادم الزهرا

هالیوود

دریافت
حجم: 3.03 مگابایت

سخنان زیبا و قابل تامل رهبری درباره هالیوود

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
خادم الزهرا

سلام علی آل یاسین...

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
خادم الزهرا

ماهواره

آمریکا تقریبا چهار برابر ایران جمعیت داره، ۹۰٪ ماهواره های دنیا در اختیار آمریکاست، مردم آمریکا به دولتشون مالیات میدن اما برای استفاده از ماهواره باید پول پرداخت کنن،
📌دولت آمریکا فقط هشت کانال مجانی براشون گذاشته، ، در تمام دنیا ماهواره با کسب هزینه در اختیار مشتری قرار میگیره،
☑️ما در ایران بسیار خوشبختیم که علاوه بر کانالهای غیر فارسی، فقط ۱۶۲ کانال فارسی رایگان داریم.
📌 چقدر دوستمان دارند !!
📌اکثراین کانالها ازجمله فارسی وان ها در مالکیت مورداک یهودی صهیونیست قرار داره،
🚫فارسی وان وقت نماز، اذان پخش میکنه و مناسبتهای مذهبی اسلامی را یادآوری میکنه !
📌📌اونها برای سرگرمی ما بروزترین فیلمها و سریالها رو میخرن، بفارسی دوبله میکنن و مجانی برامون پخش میکنن،
▪️👈اونم فقط برای ما رایگانه و نه برای همسایه های عرب ما حتی، موضوع خیلی از سریالها به روابط خانوادگی و عادی سازی روابط نامشروع بین زن و مرد و فرزندان خانواده با سایرینه، 📌📌خصوصا خیانت به همسر و تشویق به طلاق و پذیرفتن بچه نامشروع به عنوان یک هدیه الهی و....، بارها مردم انگلیس بابت مالیاتی که روی قبضهای برقشان بابت برنامه های BBC فارسی میاد اعتراض کردن و جواب گرفتن که این یک مسأله دیپلماتیکه.
👻 مورداک در یکی از برنامه های تلویزیونیش در آمریکا عنوان کرد ⛔️که ما ایرانی ها را قورباغه پز میکنیم،❗️ حالا این یعنی چی؟
📌 فرانسویها قورباغه را در آب ولرم و با شعله بسیار آرام میپزن تا مبادا بفهمه، پخته شده ، هیچی حالییش نمیشه (اگر با حرارت زیاد می پختند عکس العمل نشان داده و یک آنزیم تلخ از خود ترشح می کرد )
📌آیا بعضی مردم ما باید قورباغه ای پخته شوند و تا حالا چند میلیون جزغاله شدن و حالیشون نشده ؟؟!!
حالا یه چیز دیگه:
📌آندلس یک کشور بود با صدها سال سابقه دولت اسلامی، بزرگترین قدرت نظامی و علمی زمان خودش در اروپا، بارها جنگ بین اونا و مسیحی ها و یهودیها در گرفت و بخاطر جوونای غیرتمند آندلس جلوی اونا‌ دوام ‌آورد، مسیحیا با ایجاد یک دولت کوچیک در شمال آندلس چندتا کار کردن، باغهای بزرگ ‌انگور ایجاد کردند
⚠️فقط برای ساخت مشروب مجانی برای مسلمونا،
⚠️دختران مسیحی با آرایش و لباس محرک در میان مسلمونها ظاهر شدند،
⚠️رستورانهایی درست کردند با خدمه دختران بی حجاب مسیحی و ...، چندین سال بعد وقتی مردم مسلمان اندلس به عیاشی پرداختند با یک حمله، قتل عامی در اندلس براه انداختند که مورخین شان نوشتند تپه های بزرگی❗️⬇️❗️
▪️👈از دست و پا و سرهای مسلمانان بطورجداگانه درشهرها ایجاد کردند و به گفته خودشان هنگام عبور از کوچه‌ها خون تا زیر لگام اسبها میرسید.
📌الآن اون کشور اسمش شده اسپانیا و کمترین تعداد مسلمان در بین کشورهای اروپایی رو داره.
 

⚠️خب حالا آیا لازم‌ نیست یکم، فقط جدی تر از قبل، به مطالب گذشته و چیزهایی که دیدیم و شنیدیم در این مورد فکر کنیم؟

✅مگر پیامبر عزیزمان نفرمودند ساعتی(لحظه ای) فکر از هفتاد سال عبادت بهتره، ;
▪️👈خب حالا موقعشه فکری کنیم و دیگران را به فکر کردن واداریم.

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
خادم الزهرا

پاسخ تاریخی "شهید مهدی زین الدین" به تهدیدات آمریکا

«از بچگی آرزوی ما، نبرد با آمریکا و اسرائیل بوده است».

«ما افتخار می کنیم که روزی مستقیما دست به گریبان آمریکا بشویم وامیدوار هستیم یک همچنین اتفاقی بیفتد که این آرزوی همه ماست و از بچگی، خودمان و رزمندگان دوست داشتیم مستقیما با اسرائیل و آمریکا درگیرشویم.

درنتیجه بزرگترین افتخار است که با شیطان بزرگ در دنیا بجنگیم.

وامیدواریم بتوانیم، اگر دشمن چنین ماجراجویی کرد با او درگیر جنگ شویم.

همانطور که گفتم ما در دنیا از شهادت باکی نداریم و مانند امام حسین (ع)؛ رزمندگان ما قادرخواهند بود در هر کجای دنیا با جدیت با دشمنان بجنگند.

این ماجراجویی هایی که دشمن می خواهد بکند، فکر می کنم چیزی جز ضرر برای خودشان نیست.

در لبنان وجاهای دیگر ثابت شده که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

درنتیجه در ایرانی که همه طالب شهادت هستند فکر نمی کنم این ماجراجویی ها موثر باشد.

ملت ایران هم که امروز دست در گریبان قدرت های استکباری انداخته اند بدانند، پیام خون شهدا این است که با حل کردن مسائل نفسانی خودشان و مُتّقی شدنشان، ان شاءالله با آن اراده ای که دارند قادر خواهند بود درآینده ای نزدیک بر دنیای استکبار فائق شوند.

"بخشی ازمصاحبه شهید زین الدین"

 

جالب است آمریکا از سی و چند سال پیش هیچ تغییری نکرده است و دائما همان خط و خطوط و ادبیات ارعاب و تهدید خودش را نسبت به دیگر کشورها حفظ کرده است ولی عده ای در اینجا دائما تغییر می کنند و فکر می کنند شیطان بزرگ با یک بمب می تواند سیستم دفاعی یک کشور را فلج کند.

امام بزرگوار فرمود: آمریکا شیطان بزرگ است.

این "شیطان بزرگ" خیلی حرف پُرمغزی است. رئیس همه‌ی شیطان های عالم، ابلیس است امّا ابلیس بنا به تصریح قرآن، تنها کاری که می تواند بکند این است که انسان ها را اِغواء می کند؛ بیشتر از اغواء، کاری نمی تواند بکند.

انسان ها را اغواء می کند، فریب می دهد، وسوسه می کند امّا آمریکا، هم اغواء می کند، هم کشتار می کند، هم تحریم می کند، هم فریب می دهد، هم ریاکاری می کند.

حالا بعضی‌ها اصرار دارند این شیطان بزرگ را با این خصوصیّات-که از ابلیس بدتر است- بَزک کنند و به شکل فرشته وانمود کنند.

چرا؟

دین به‌کنار، انقلابی گری به‌کنار، وفاداری به مصالح کشور چه می شود؟ عقل چه می شود؟

کدام عقلی و کدام وجدانی اجازه می دهد که انسان قدرتی مثل قدرت آمریکا را به‌عنوان دوست، به‌عنوان مورد اعتماد، به‌عنوان فرشته‌ی نجات انتخاب بکند؟

 

۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۱۱ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خادم الزهرا

پسر شاه به ایران آمد!

منتشر شد خبری فوری و فوق‌العاده

عاقبت رفت اوین حضرت آقازاده!

 

«م.ه»، مختلس مفسدِ دزدِ شیّاد

بعد شش سال سرانجام به زندان افتاد

 

بعد شش سال که از فتنه‌ی رنگین بگذشت

از همان فتنه‌ی پیچیده‌ی ننگین بگذشت

 

بعد از آن فتنه‌ی صهیونی و امریکایی

بعد از آن فتنه‌ی سبز لجنی، رسوایی

 

ادامه مطلب...
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خادم الزهرا

"ویل"

دو سوره در قرآن، با کلمه "ویل" شروع شده،

"ویل" یکی از شدید ترین تهدید های قرآن هست،

و اون دو آیه اینها هستند:

 

۞ویل للمطففین۞

وای بر کم فروشان...

 

۞ویل لکل همزه لمزه۞

وای بر عیبجویان طعنه زننده...

 

اولی در مورد مال مردم

دوم در مورد آبروی مردم...

 

مراقب هر دو باشیم...

۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خادم الزهرا

به وعده آیت الله خامنه ای باور دارم

به گزارش فتن، پرفسور ولادیمیر زاخاروف ریاست انستیتوی مطالعات سیاسی و اجتماعی در حوزه دریای خزر و دریای سیاه، در گفتگو با «نسیم»، در خصوص وضعیت فرهنگی روسیه در زمان شوروی گفت: آن زمان وضعیت فرهنگی خوب نبود، شاید باید حرفم را تصحیح کنم و بگویم آزادی برای مذهب وجود نداشت.
وی افزود: در زمان حکومت کمونیسم کسی نمی توانست، مذهب را گسترش دهد، روسیه کاملا در بایکوت مذهبی بود اما در حال حاضر، وضعیت خیلی بهتر شده است و هر کس به راحتی می تواند هر مذهبی را که می خواهد داشته باشد.
زاخاروف با اشاره به کسانی که در آن زمان به اسلام گرویده بودند گفت: قران خواندن جرم بسیار بزرگی بود و کسانی که قران می خواندند و یا ترویج قران و اسلام را می کردند محکوم می شدند.
وی در خصوص فروپاشی حکومت شوروی گفت: من می خواهم واضح صحبت کنم و بگویم از نظر من گورباچف جاسوس آمریکا بود.او با طرح هایی که برای شوروی داد، آن امپراطوری را به سمت فروپاشی برد. گورباچف یک فراماسونر بود و با غرب همکاری می کرد.
این پرفسور روسی با اشاره به دخالت های آمریکا در آن زمان ادامه داد: آمریکا یک شر است و همه جا می خواهد سیاست های خودش را جلو ببرد و ضربه های زیادی را به شوروی وارد کرد.
زاخاروف در خصوص نظرش در مورد ایران گفت: ایران یکی از کشورهای مورد علاقه من است، من از آمریکا متنفر هستم و تا به حال دوبار به آمریکا رفته ام و در جلساتی که شرکت کرده ام نقدهای زیادی به سیاست های این کشور وارد کرده ام؛ اما در مقابل ایران بسیار برای من جذاب است.
وی در پاسخ به این سوال که ایرانی ها شعاری به اسم استکبارستیزی دارند و بسیار به آن معتقد هستند؛ چه نظری در این خصوص دارید، گفت: شعار بسیار خوبی است و من می دانم که این شعار به آمریکا و اسرائیل بر می گردد.
زاخاروف ادامه داد: اسرائیل برای منطقه خاورمیانه یک شر بزرگ است؛ و حتی من می گویم که آمریکا را اسرائیلی ها اداره می کنند و بر آن تسلط دارند.
وی تاکید کرد: آمریکا این تسلط را انکار می کند؛ اما دیگر بر همگان مسلم است که این اتفاق افتاده است؛ آمریکا می خواهد سیاست های خود را با احبار به همه جهان دیکته کند و حکومت کند.
زاخاروف تاکید کرد: اقای خامنه ای در مورد آمدن امام زمان(عج) وعده داده اند که من هم به این مسئله اعتقاد جدی دارم و مطمئنم که این اتفاق می افتد.

۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خادم الزهرا