عنوان: پناهیان: "خداوند در جشن تولد پیغمبر مژده ظهور خمینی را داده است"



متن سوال یا شبهه:

پناهیان: "خداوند در جشن تولد پیغمبر مژده ظهور خمینی را داده است"

اگر در طول 1300 سال گذشته هر آخوند در هر منبرش مثل این آقا یک دروغ اینطورى گفته باشد نتیجه اش این میشود که امروز از اسلام چیزى جز یک مشت دروغ باقى نمانده باشد. واقعا جای تاسف داره!!!


پاسخ:

1. متاسفانه چندیست یک سخنرانی از استاد پناهیان منتشر شده که ، با تقطیع سخنرانی ایشان مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

2. ایشان با استفاده از کلام امام خمینی در رابطه با فرو ریختن 14 کنگره کاخ کسراء شب میلاد پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله سخنانی را بیان میکنند که قسمتی از آن متن را بیان میکنیم:
می فرمایند اینکه 14 کنگره کاخ کسراء شب میلاد پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله فرو ریخت شاید معنایش این باشد که رسول من بعد از 14 قرن دین تو در این عالم حاکم خواهد شد. من این به ذهنم آمد که شب میلاد پیامبر صلی الله علیه و آله خدا مژده آمدن امام خمینی رحمت الله علیه را به ما داده است. اگر می خواهید عظمت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را ببینید فرزند او را بعد از 1400 سال ببینید. به او قدرت و برکتی داده اند که تاریخ را به هم می زند. امام خمینی رحمه الله علیه شاگرد این مکتب است.

3. کلیپ کامل در انتهای پیام قرار داده میشود ، که مطلب بالا (قسم دوم) در آن کاملا مشهود است.

4. جالب این است که خود شخص شایعه کننده 14 کنگره و 14 قرن را از مطالب ایشان دریافت کرده و احتمالا برای همین بجای 1400 سال پیش از 1300 سال استفاده کرده است.

5. متاسفانه با گسترش شبکه های اجتماعی ، بازار شایعه پراکنی ها کاملا داغ است ، که افرادی سودجو از هر شیوه ای (تقطیع فایل های صوتی ، سند سازی و جعل مدرک ، ایجاد عکس های جعلی و ...) برای دلسرد کردن مردم ایرانِ اسلامی بهره می گیرند.